Senin, 23 Oktober 2017

Regulation Ballast Water Management

REGULATIONS FOR BALLAST WATER MANAGEMENT TO PREVENT THE TRANSFER OF HARMFUL AQUATIC ORGANISMS IN BALLAST WATER (proposed adoption late 2003)

The Marine Environment Protection Committee is working on developing draft new regulations for ballast water management to prevent the transfer of harmful aquatic organisms in ballast water.
It is planned to hold a diplomatic conference during late 2003 to adopt the new measures.
The proposed instrument is a new international convention "for the control and management of ships' ballast water and sediments."
It is estimated that about 10 billion tonnes of ballast water are transferred globally each year, potentially transferring from one location to another species of sealife that may prove ecologically harmful when released into a non-native environment.
The proposed new instrument is being developed on the basis of a two-tier approach.
Tier 1 includes requirements that would apply to all ships, including mandatory requirements for a Ballast Water and Sediments Management Plan, a Ballast Water Record Book and a requirement that new ships shall carry out ballast water and sediment management procedures to a given standard or range of standards. Existing ships would be required to carry out ballast water management procedures after a phase-in period, but these procedures may differ from those to be applied to new ships.
Tier 2 includes special requirements which may apply in certain areas and would include procedures and criteria for the designation of such areas in which additional controls may be applied to the discharge and/or uptake of ballast water. The text for Tier 2 remains to be developed.
The working group on ballast water management, which reports to the MEPC, has confirmed that ballast exchange on the high seas is the only widely used technique currently available to prevent the spread of unwanted aquatic organisms in ballast water and its use should continue to be accepted. 
However, it has been stressed that this technique has a number of limitations. Because it is of variable efficiency in removing organisms, the percentage removed depends on the type of organism. The discharged water quality depends on the original quality of the water taken up. It is also has geographical limits. Existing ships may subject to operational constraints, but it was recognised that new ships may be designed to accommodate ballast exchange in a much wider range of circumstances.
The Working Group has concluded that development of alternative treatment technologies might produce techniques that were substantially more reliable and that ballast water exchange is an interim solution.

PERATURAN UNTUK BALAST AIR MANAJEMEN UNTUK MENCEGAH PERPINDAHAN [DARI;TTG] YANG BERHUB DENGAN AIR BERBAHAYA ORGANISMA DI (DALAM) BALAST AIR ( adopsi yang diusulkan terlambat 2003)

 Angkatan laut Lingkungan Perlindungan Panitia sedang bekerja pada [atas] mengembang;kan draft peraturan baru untuk manajemen air balast untuk mencegah perpindahan [dari;ttg] yang berhub dengan air organisma berbahaya di (dalam) air balast.
 [Itu] direncanakan untuk [memegang/menjaga] suatu konferensi diplomatik selama akhir-akhirnya 2003 untuk mengadopsi ukuran yang baru.
 instrumen Yang diusulkan adalah suatu konvensi internasionai baru " untuk/karena kendali dan manajemen sedimen dan air balast kapal."


[Itu] diperkirakan ton air balast milyar (Am.) 10 sekitar itu *apakah ditransfer serentak masing-masing tahun, [yang] berpotensi memindahkan dari satu penempatan ke yang lain jenis sealife yang boleh membuktikan menurut ekologi berbahaya ketika dilepaskan ke dalam suatu lingkungan  tidak asli.
 Usulkan instrumen baru sedang dikembangkan atas dasar suatu two-tier pendekatan.
 Strata 1 meliputi kebutuhan yang akan [berlaku bagi/meminta kepada] semua kapal, termasuk kebutuhan wajib untuk suatu Balast dan Air Sedimen Rencana manajemen, suatu Balast Air Buku rekor dan suatu kebutuhan yang baru kapal akan menyelesaikan manajemen sedimen dan air balast memeriksa prosedur ke cakupan atau standard standard ditentukan. Kapal ada akan diperlukan untuk menyelesaikan manajemen air balast memeriksa prosedur setelah suatu menggunakan secara bertahap periode, tetapi prosedur ini boleh berbeda dengan itu untuk;menjadi berlaku untuk kapal baru.
 Strata 2 meliputi yang kebutuhan khusus boleh [menerapkan/berlaku] di (dalam) area tertentu dan akan meliputi ukuran-ukuran dan prosedur untuk tujuan . seperti (itu) area di mana kendali tambahan mungkin (adalah) berlaku untuk pengambilan dan/atau pemecatan air balast. Teks untuk Strata 2 sisa untuk dikembangkan.
 Kelompok kerja pada [atas] manajemen air balast, yang melaporkan kepada MEPC, telah*adakah menetapkan pertukaran balast itu di tengah lautan adalah satu-satunya teknik [yang] digunakan [yang] sekarang ini tersedia untuk mencegah yang di/tersebar untuk yang berhub dengan air organisma tak dikehendaki di (dalam) air balast dan penggunaannya [perlu] melanjut untuk;menjadi diterima.

Bagaimanapun, [itu] telah ditekankan bahwa . ini teknik mempunyai sejumlah pembatasan. Sebab adalah [menjadi/dari] efisiensi variabel di (dalam) pemindahan organisma, persentase yang dipindahkan tergantung pada jenis [itu] organisma. mutu air Yang dipecat tergantung pada mutu [yang] yang asli [menyangkut] air memungut. Ini juga mempunyai batas geografis. Kapal ada boleh tunduk kepada batasan operasional, tetapi [itu] *apakah dikenali kapal [yang] baru itu mungkin (adalah) dirancang
untuk mengakomodasi balast menukar di (dalam) suatu banyak jangkauan  keadaan yang lebih luas .
 Kelompok kerja telah*adakah menyimpulkan pengembangan teknologi perawatan alternatif itu mungkin menghasilkan teknik yang *apakah pada hakekatnya [yang] lebih dapat dipercaya dan pertukaran air balast itu adalah suatu solusi sementara.




Lihat Angkatan laut Lingkungan Perlindungan Panitia ( MEPC)

 Juga Balast Global Air Manajemen Program acara

Tidak ada komentar:

Posting Komentar